SANT SANT TNAS

Fest hemma hos mig. Pappa fyllde år, alla var glada
mina kompisar var här, släkten, folk jag verkligen gillar.
Ballonger överallt, champange över allt, värme överallt.
Jag går runt är glad, känner glädjen i kroppen.
Går upp till mitt rum sätter mig på sängen.
Pappa kommer in med ett stor leende på läpparna och sätter sig
bredvid mig ..

Han säger:
- Linda, vi måste prata ..
jag blir nedstämt och tror att det är något allvarligt.
- Linda, säger pappa igen, vi ska dra till THAILAND NU, NU, NU!
- SÅ PACKA VÄSKORNA, FÖR NU ÅKER VI! han sträcker upp händerna
och ger mig sedan en stor kram.
- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA skricker jag och
Patrik och mamma kommer in med tre stora resväskor och skricker dem med
- NU PACKAR VI! säger pappa.
Jag slänger ner kläderna och är lyckligast i världen.


om de bara vore så, tänk om de var så på riktigt ...
jävla dröm, jag trivs inte i kylan

Kommentarer
Postat av: tove

HAHAHAHHAHAAH fy fan jag trodde det var sant först!!!!!!! vilken jäkel till dröm

2010-01-18 @ 17:10:06
URL: http://tovvve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0